Helaas krijgen wij in onze maatschappij steeds vaker te maken met agressie. Wil jij leren hier op de juiste wijze mee om te gaan en hoe adequaat te kunnen handelen? Volg de cursus Sociale Veiligheid en Omgaan met Agressie! Schrijf je snel in bij JobIndustries.
Doel van de cursus Sociale Veiligheid en Omgaan met Agressie
Klantencontact en contact met collega's vraagt van de beroepschauffeur om communicatieve en sociale vaardigheden. Bij onduidelijke communicatie kunnen zich problemen voordoen. De beroepschauffeur moet inzicht hebben in zijn eigen gedrag en hoe dit verbeterd kan worden in conflictsituaties.
Inhoud van de cursus Sociale Veiligheid en Omgaan met Agressie (leerdoelen)
Kennis:
- De cursist kan diverse soorten agressie en bijbehorende kenmerken benoemen.
Inzicht:
- De cursist begrijpt wat verbale en non-verbale communicatie is.
Toepassing:
- De cursist kan gedrag bespreekbaar maken (feedback geven en ontvangen).
- De cursist kan omgaan met conflicten en stress.
- De cursist kan agressie herkennen, proberen te voorkomen en er mee omgaan.
Overige cursusinformatie
- Soort cursus: theorie
- SOOB-subsidie: ja
- Aantal punten Code 95: 7
Meer weten over de cursus Sociale Veiligheid en Omgaan met Agressie?
Wil jij graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Onze adviseurs beantwoorden graag al jouw vragen over de cursus Sociale Veiligheid en Omgaan met Agressie.