Je chauffeurs zijn het visitekaartje van de onderneming. In deze enerverende cursus worden de chauffeurs getraind om als ambassadeur van uw onderneming op te treden. Hoe presenteer jij jezelf tegenover de klant? Wat is representatief voorkomen? Hoe kom je over en wat is de eerste indruk die je achter laat? Tevens is er aandacht voor omgang met agressie en weerstand in de praktijk. Aan het eind van deze training is de chauffeur in staat in staat om jouw bedrijf professioneel te presenteren en is je bedrijf veel ambassadeurs onderweg rijker!

Inhoud van de cursus van chauffeur tot ambassadeur


Theorie:
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening;
  • Klanthouding, omgang met de klant;
  • Eerste indruk is de beste;
  • Klanten helpen is een mindset;
  • Omgang met agressie en weerstand;
  • Vaardigheden om agressie tegen te gaan.

Praktijk:
  • Klantvriendelijk communiceren;
  • Feedback geven en ontvangen;
  • Conflict en stresshantering;
  • Omgaan met agressie.

De inhoud van de cursus is gericht op de soft-skills van de chauffeurs en erg leerzaam. De dag staat garant voor veel dynamiek, humor en ontwikkeling op communicatief gebied.

Meer weten over de cursus van chauffeur tot ambassadeur?

Wil jij graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Onze adviseurs beantwoorden graag al jouw vragen over de cursus van chauffeur tot ambassadeur.