ATP Bederfelijke Goederen

Uren nascholing:

7 uur

Duur opleiding:

1 dag

Lesboek:

ATP - Sylabus

Aantal personen:

Max. 20 personen

Doelgroep opleiding:

De cursist wordt op de hoogte gebracht van de wet- en regelgeving van ATP- geconditioneerd vervoer, koelprocessen en de te vervoeren goederen. Daarnaast is de cursist in staat om maatregelen te treffen om de kwaliteit van het vervoer te waarborgen.


Doel opleiding:

De cursist wordt op de hoogte gebracht van de wet- en regelgeving van ATP- geconditioneerd vervoer, koelprocessen en de te vervoeren goederen, en zijn in staat maatregelen te treffen om de kwaliteit van het vervoer te waarborgen.


Inhoud opleiding:

  • Algemene en wettelijke kennis;
  • Kennis van productgroepen en hun temperaturen;
  • Opslag en transport: stapelingen, luchtcirculaties;
  • Laad- en los procedures;
  • Het oplossen van storingen tijdens het transport;
  • HygiĆ«nisch werken en voorkomen van bederf.

Succesvol samenwerken staat en valt met goede communicatie en staat centraal in de cursus Communicatieve en Sociale Vaardigheden. Wil je inzicht krijgen in je eigen gedrag en de gedragsstijl van anderen herkennen? Meld je dan nu aan bij JobIndustries.

Doel van de cursus Communicatieve en Sociale Vaardigheden
De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf. Het is van belang dat de chauffeur een representatieve houding heeft ten opzichte van de klanten, maar ook dat er duidelijke afspraken zijn met zowel klanten als collega's. De interactieve cursus is bedoeld om de cursisten meer inzicht te geven in situaties met de klant en collega's.

Inhoud van de cursus Communicatieve en Sociale Vaardigheden (leerdoelen)

Kennis:

  • De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden.
  • De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent bijbehorende normen en waarden.

Inzicht:

  • De cursist begrijpt het effect van:
    - Representativiteit
    - Beroepshouding
    - Commercieel gedrag
    - Klantbenadering
    - Op het imago van de onderneming
  • De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de dienstverlening.
  • De cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv. ongewenst of afwijkend gedrag).
  • De cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming.
  • De cursist kan omgaan met stresssituaties.

Toepassing:

  • De cursist kan handelen en denken vanuit diverse belanghebbenden.
  • De cursist kan feedback geven en ontvangen.

Overige cursusinformatie

  • Soort cursus: theorie
  • Aantal punten Code 95: 7

Meer weten over de cursus Communicatieve en Sociale Vaardigheden?
Wil jij graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Onze adviseurs beantwoorden graag al jouw vragen over de cursus Communicatieve en Sociale Vaardigheden.