Doel opleiding:

De cursist leert een representatieve houding te krijgen naar klanten en leert duidelijke afspraken te maken met zijn collega's.

Inhoud opleiding:

Praktijk en theorie:

  • Representativiteit en beroepshouding;
  • Klantbenadering;
  • Commercieel gedrag;
  • Klachtafhandeling;
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie;
  • Omgaan met stresssituaties.

De Masterclass Code 95 staat voor een leerzame cursus voor ondernemers en leidinggevende. Er is gelegenheid om te sparren met collega vervoerders over de transport en logistiek, maar ook om te spreken over ondernemen en innoveren.

Tijdens iedere cursus staat er weer een ander leuk en leerzaam onderwerp centraal gericht op ondernemen en leidinggeven.

De cursus Masterclass wordt afgesloten met een leuke activiteit! Denk hierbij aan een voetbalwedstrijd, een boottocht of bijvoorbeeld een muziekoptreden.

Overige cursusinformatie

  • Soort cursus: theorie
  • Aantal punten Code 95: 7

Meer weten over de masterclass Code 95?
Wil jij graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Onze adviseurs beantwoorden graag al jouw vragen over de masterclass Code 95.